Policies

PAL #
All magazine sales require a valid PAL. Include your PAL # in the order comment.
 
Website Currency and Payment
All prices on the website are displayed in C$ (Canadian Dollars). At checkout, all payment method (E-transfer or credit card) will be processed in Canadian Dollars (CAD).
 
Shipping processing time
Orders are processed within 1-3 business days.
 
Shipping Rates and Delivery Estimates
Shipping charges for your order will be calculated and displayed at checkout. Take advantage of our 25$ Max Shipping cost policy by selecting the 25$ Flat Rate - Canada Post option at checkout.
 
Return & Refund
You have 15 days to return an item from the date you received it. Please contact us if you wish to return an item. To be eligible for a return, your item must be in the same condition that you received it.Once we receive your item, we will inspect it and notify you that we have received your returned item. We will immediately notify you on the status of your refund after inspecting the item.
 
If your return is approved, we will initiate a refund by your original method of payment.
 
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable.
 
------------------------------

Politique d'expédition et de retour

PPA #
Tout achat de chargeur nécessite un PPA valide. Inclure votre PPA # dans le commentaire de commande.
 
Devise et paiment sur le site Web
Tous les prix sur le site Web sont affichés en C$ (Dollars Canadiens). Les paiments, soit par transfert Interac ou par carte de crédit, seront traités en dollars canadiens (CAD).
 
Délai de traitement des envois
Les commandes sont traitées dans un délai de 1 à 3 jours ouvrables.
 
Tarifs d'expédition et délai de livraison
Les frais d'expédition de votre commande seront calculés et affichés au moment de la validation de la commande. Profitez de notre politique de coût maximale d'expédition de 25$ and choissisant 25$ Flat Rate - Canada Post.
 
Retour et remboursement
Vous disposez de 15 jours pour retourner un article à partir de la date de réception. Veuillez nous contacter si vous souhaitez retourner un article.Pour être éligible à un retour, votre article doit être dans le même état que vous l'avez reçu.Une fois que nous aurons reçu votre article, nous l'inspecterons et vous informerons que nous avons reçu votre article retourné. Nous vous informerons immédiatement de l'état de votre remboursement après avoir inspecté l'article.
 
Si votre retour est approuvé, nous procéderons à un remboursement par votre  mode de paiement original.Vous devrez payer vos propres frais d'expédition pour le retour de votre article.
 
Les frais d'expédition ne sont pas remboursables.